18/5-09

Förlåt jag har verkligen varit jätte dålig på att uppdatera denn helgen,
men det är bara för att de har hänt så mycket.
I fredags så fyllde jag år, och jag fick massor med fina presenter.
Tack så jätte mycket till alla som gratulerade mig!
var först i skolan i fredags, efter skolan så åktejag och jobbade i några timmar.
När jag kom hem ifrån jobb så gick jag och la meig i en timme, och sedan så
kom min pojkvän och hans familj samt Robin och hans familj.
Vi åt gott och snackade, och till och med dansade!
haha.

I lördags så steg jag upp ganska så tidigt, det var ganska så mycket att fixa inför festen.
Jag städade och så,
sedan så kom Gabbi och julia och hjälpte mig, och det var sjukt kul!
vid halv sju så kom alla gästerna och det var MASSA dans, mat och skratt!
fyfasen vad kul jag hade hoppas att alla andra också hade det.

i söndags så var jag inte jätte pigg, men städa skulle vi göra ändå.
Det tog ganska så lång tid att städa, men det var sjukt skönt när det var gjort!
Mette kom till oss på kvällen och åt!

Denna helgen har varit sååå bra!
hur har er helg varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0