23/5-09

Jag börjar dagens inlägg med att säaga till Alexandra
att du abslout inte behöver läsa min blogg iaf du inte vill! :)

Just nu så har jag kommit in i en period där jag verkligen inte
hinner med mina vänner så mycket som jag vill.
Jag har just nu jobb som ska gå runt varje vecka,
jag har min skola ock sköta.
Jag vet att jag själv har valt att ha så många jobb, oh jag får skylla mig själv.

Jag jobbar ungefär varje helg nu, och jag måste säga nej till kompisar som frågar
om vi ska hitta på någonting, för att jag ska jobba!
och sen så när jag inte jobbar då har jag antingen plugg eller så är jag så sjukt trött
och detta leder till att jag måste säga nej då också.

Jag ber verkligen om ursäkt till er som jag har sagt nej till,
verkligen!
men försök att förstå min situation, det är snart sommarlov och då har jag garanterat mer tid!
mina äkta vänner vet jag om att de förstår och inte blir sura på mig utan stöttar mig.
Och de är jag väldigt tacksam för!

Aja, nu ska ni inte behöva höra på mitt gnaäll mer (a)
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det känns bättre nu du med nya jobbet och allt ! <3

2009-05-24 @ 12:45:13
URL: http://juliacasspe.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men gud vad bra att du inte hinner med vänner, då kanske vi slipper dig ett tag då? :D <33333333

2009-05-24 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0