26/5-09



du är samtliga färger på livets palett och när något känns fel kan du vända de rätt. du kan texten och sången i alla min musik och för mig är du helt enkelt speciell och unik. ja du har blivit min vän å jag vet var du står de är du som finns kvar när de andra gå. jag önskar dig enbart lycka i livet och ber dig att inte ta allting för givet<3


denna dikten fick jag precis av min bäste vän,
åh!
jag blir så glad jag älskar att du alltid stöttar mig, och även om vi inte alltid har samma
åsikter så löser vi det ändå.
det finns inget annat att säga mer än att du är lycka för mig Sophia<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ju mina stunder(a) vilken bild alltså! haha! <3

2009-05-26 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0