3/5-09

Tjingeling mina vänner, =)

Igår så kom underbaraste Carolina till oss och fikade en stund,
även favisen Linnea kom förbi en stund och fikade.
Väldigt mysigt var det !
hann prata lite om det senaste nytt, och jag fick massor med bra råd
av Carolina, och det behövs verkligen!
Känns bra att du tror på mig vännen.

igår kväll så kom jag även på att livet är verkligen för  kort för att bråka
och hata.
jag har aldrigt känt det känslan innan, och jag kan medge att den var lite läskig
faktiskt.
Det är så lätt hänt att någon går bort, eller att man inte har en vän kvar längre för att
man bråkar om något som är såå löjligt.
Så att nu har jag bestämmt mig att jag ska börja att leva mitt liv precis som att varje
dag var den sista. =)

toch förresten tack Sophia för att din underbart braiga blogg finns,
den får mig alltid att må så bra! :)

Kommentarer
Postat av: carolina

Oh ni är så söta båda två :D! Klart jag tror på dig herregud:O, jag finns alltid om du behöver prata gumman:). Vi får träffas igen en dag! PUSS<3<3

2009-05-03 @ 13:33:28
URL: http://somethingvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0