5/5-09

Idag så känner jag tyvärr den där negativiteten i kroppen.
Jag vet inte riktigt varför,
men huvudvärken den håller i sig från igår då jag fick gå och lägga
mig jätte tidigt för att jag hade så ont.
Vaknde imorse med en sjuk huvudvärk igen, men måste gå till skolan
idag i och med att jag har nationella i tyska idag, ussh!

Jag håller faktiskt med min syster om det som hon skrev på sin blogg
( josefineskriverblogg.blogg.se)
hon skrev om att hon var besviken på kompisar som kommer i perioder,
och jag håller med henne.
Det är klart att jag alltid finns här för mina kompisar, men jag vill ändå
att mina kompisar ska finnas där för mig när jag behöver dem.
Och nu säger jag verkligen itne att inte alla gör det för att jag har
underbara kompisar som alltid finns där.

Det finns både bra perioder och dåliga med kompisar.
vissa perioder så snackar man jätte mycket, och man hör
av sig jätte mycket.
Och andra perioder så är det tvärtom, smsar inte , ringer inte
träfffas knappt.
Och i den tråkiga perioden är jag i nu, aja.
Får försöka att göra det bästa av situationen.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Jag vet att det har varit en seg period för vår vänskap, hoppas dock att vi kan vara där för varandra ändå, även om man inte alltid kan träffas. Vi har för stark och lång vänskap för att låta den bara försvinna. Och det tror jag vi alla tre tycker! Så vad sägs om att vi tre träffas i helgen?:D <33

2009-05-05 @ 15:40:59
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0