7/5-09

Det är självklart alla tjejers dröm, att somna på en killes bröst varje natt.
att vakna upp brevid någon som är så glad att se dig att de inte kan beskriva
k'änslan av det. Att på morgonen bara ligga och utbyta blickar utan att behöva
säga någon utan att blickarna säger allt.
Att såfort ni har lämnat varandra så får du ett sms där det står " jag saknar dig redan" ,
och varje morgon som du vaknar så känner du bara att du vill inte göra något annat
idag än att träffa honom.
Att killen ska våga att ta din hand framför alla sina kompisar, att han ska vara lite smått svartsjuk
på ett sådär gulligt sätt som beskriver att han faktiskt bara vill vara med dig.
Det är allas tjejers dröm att få höra hur mycket killen älskar dig, och hur vacker han tycker
att du är när du precis har vaknat och håret står upp åt alla håll, byxorna sitter i armhålan och
ena bröstet har ramlat ur linnet som du har sovit i.
Det är även alla tjejers dröm att veta att min kille gör allt för mig, och vi kan prata om allt. Hur löjligt
det än är så som jag tycker så vågar jag berätta det för honom för att jag vet att han inte kommer att
säga det till någon.
Det är även en dröm för alla tjejer att man kan stå och skrika på sin pojkvän för att man har mens, för att
alla hormoner i kroppen bara springer runt precis som om det vore marathon i magen på en.
Och att killen bara kan stå och säga  " fyfan vad söt du är när du är arg älskling " .
Det är väl klart att alla tjejer någon gång i sitt liv vill kunna skryta för sina vänner om det finaste smset som de
någonsin har fått kom ifrån den där killen som jag är så kär i.
Det är väl klart att en tjej vill känna fjärillar i magen när han skickar ett sms, och att tjejer vill känna hur det känns
när man bara vill umgås med denna kille i flera dagar i stäck utan att man tröttnar på varandra..

Allt detta vill jag verkligen att alla tjejer i denna världen någongång ska uppleva,
jag vill verkligen det. För att det är något magiskt när allt detta inträffar.
Alla tjejer är värda detta killar, och alla killar är värda detta tjejer.
Så bli mer kärleksfulla och visa vad ni egentligen känner för era med människor!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 20:34:47
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: bävern

du tar mina ord ur min mun. Du betyder mycket för mig!

2009-05-07 @ 22:43:36
Postat av: Sofia

Detta var nog ett av de bästa jag har läst :)

2009-05-11 @ 23:27:31
URL: http://sofiiastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0