7/5-09

Min stora fråga är
VARFÖR SLUTAR ALLA BRA LÄRARE?

Jag förstår verkligen inte varför de slutar,
det finns de lärare som verkligen inte ska vara lärare som tror att de är
en sorts överhuvud på alla elever och kollar surt på en och tål verkligen
inte skämt.
Sedan så har vi de lärare som är tvärtom, som man kan prata om nästan allt med.
Vända sig till de om man känner att man behöver prata med de,
de lärarna är snälla när de ska vara de och stränga när det behövs.
Detta är en bra lärare för mig, också självklart så kan de lära ut ordentligt.

Det finns två lärare på vår skola som är såna bra lärare, och vad tror ni händer?!
BÅDA TVÅ SKA SLUTA :O

åh, skit jobbigt och helt plötsligt så längtar jag inte till sommarlovet, =(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, vad tråkigt för dig :( om nikola hade slutat hade jag lika gärna kunnat ta självmord eller något! Han är verkligen BÄST! Men puss på dig och hoppas du får 2 lika bra lärare efter sommaren:)<3

2009-05-07 @ 20:19:46
URL: http://johannarundgren.blogg.se/
Postat av: bävern

Vem ska vi nu låta blickarna vila på? vem ska vi nu dela på så att han den hon det blir lagom gammal! :/ vem ska vi nu skoja med på lektionerna och vem ska vi träna hos? VAD SKA VI TA OSS TILL ;) :(

2009-05-07 @ 22:49:03
Postat av: xxx

Tycker också att det suger hårt. Båda är grymma, på olika sätt =) Vem ska vi kolla på nu?

2009-05-08 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0