6/11-09

ush, typsikt att det ska hända mig..
Jag tog sprutan igår mot svininfluensan, och tänkte inte så mycket på biverkningarna.
men när jag kom hem till Alex så fick jags jukt ont i armen, och senare under kvällen
så fick jag ont i hela kroppen och feber..Attans!
När jag vaknade imorse så hade jag ont i hela kroppen och feber.. riktigt läskigt!

Obehagligt när man inte riktigt vet varför och så..
Så nu ikväll så ska jag bara bädda ner mig i soffan och kolla på idol.
Och jag kunde inte träffa favoritjulia idag :(

åh.
jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Usch då...

Jag ska ta sprutan nästa torsdag..får se om min lilla kropp reagerar. Kram!

2009-11-06 @ 15:23:40
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: juullleeebuullleee

bajsbajsbajsbajsunge :( hihi, men du, jag flyttar in sen, så tar vi igen det :) Se till att bli frisk nu min galetbästalouise :)

2009-11-06 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0