8/11-09

pappa,

Idag så är det din dag. det är det! Fast att den är lite överskattad så är det ändå din dag, dagen då vi alla i världen tänker lite extra på våra pappor. Vissa har ingen bra relation alls med sin pappa, och jag har en underbar relation med dig. Fast att vi bråkar ibland, men det får man göra.
Vi är så otroligt lika varandra, vi tänker på samma sätt och vi agerar på samma sätt i olika situationer. Det är de som är det fina med oss.
Jag är stolt över dig pappa, för att du är en så bra människa. Du är omtänksam och du försöker att göra allt för att de i din omgivning ska må bra. Du är stark för att du alltid står för vad du känner och tycker. Jag tror att alla hade velat vara som du, för att du är en bra människa. Du är min förebild, och mitt mål här i livet det är att jag ska bli som dig.  jag älskar dig otroligt mycket pappa.

Grattis på Farsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint..har Anders läst det?

Kram! ses på onsdag!

2009-11-08 @ 21:54:37
URL: http://.mmcs.webblogg.se/
Postat av: MALIN

fin blogg! =)

2009-11-12 @ 21:48:52
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0