11/10-09

jag slutar inte att förvånas över hur olika killar och tjejer är.
Alltså självklart så har vi ju olika kön, så långt hajar jag också.
Men vi är så olika mot varandra och vi reagerar så olika vid olika tillfälle.

Det som för mig är typiskt tjejigt det är skit snack och att göra saker mycket
större än vad det är. Men även att försöka att få så många på sin sida då
man har bråkat med en vän.

Det som är typsikt killigt för mig det är bråk, att man ska oftast slåss. Och när de
bråkar med varandra så är det inte massa tjaffs, utan det är mer att de bråkar, kanske
slåss och sen är det över. Vissa gånger så blir de riktiga ovänner och då är dom aldrig
mer med varandra, eller så är det bra när de har slåss också är de vänner precis som att
inget har hänt.

vi tjejer vi bråkar med någon, och går och snackar en massa skit om den andra personen
också försöker vi att kasta så mycket skit på den andra som är möjligt. Försöker alltså att
få med alla våra andra kompisar på ens sida så att man inte står där ensam mot den som man
bråkar med. Vi tjejer vi ska helst göra saker så stora så möjligt. Om det är någon som inte kan träffas
på ett tag, då ska man göra det som att den personen är sur på en och att man måste ha gjort något
fel mot den andra.

För en kille så kan man vara helt ärlig och säga ex. jag orkar inte ses idag, jag pallar inte. Och då accpterar
den andra det. Men om en tjej skulle säga  det till en annan tjej då skulle det verkligen bli liv över detta. Då
skulle detta leda till att man är en svikare och att man inte vill umgås med denna människan.

Jag tycker att lite av det som är tjejigt är postivit och lite av det som är killigt är negativt,
så min ide är att vi blandar det som är positivt ifrån båda!!

haha,
vad bra det hade blivit då.
Det skulle bli en människa som är väldigt ärlig och säger precis vad den tycker och tänker ( killigt) också skulle man varit jätte mån om sina vänner, och aldrig velat vara ensam( tjejigt). Också om man bråkar med någon då är det över sedan när man har skrikigt till varandra och sen så är man vänner igen ( killigt)

bra väl ?:D

Kommentarer
Postat av: E.

Låter skit bra!! På fredag ska jag fan ta mig skrika på dig Louise, för jag har saknat dig såå! <33

2009-10-12 @ 18:50:19
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0