1/9-09

åh, just nu så är jag så sjukt trött på all falskhet.
Att man snackar skit om någon och sen umgås med dom.

Det var sånt som man gjorde på dagis, inte sånt som man gör på gymnasiet.
Tycker inte jag iaf.. jag blir så arg!

Är man inte människa nog att berätta för människan vad man tycker och tänker
då är man inte människa nog att snacka skit om människan.

Att man snackar skit om en människa och sedan umgås med den, det förstår jag
inte mig på. Det är helt klart upp till var och en. Men kom igen!
Om du snackar skit till  mig om någon av dina andra vänner, och sedan är med de.
Hur ska jag kunna veta om du gör likadant om mig då?

Jag blir så förbannad på det, och jag är inte Guds bästa barn jag har säkert också
gjort det, men nu ska jag verkligen börja tänka efter på riktigt.
För att så som jag behandlar andra så vill jag att andra behandlar mig..
om jag snackar skit om andra, då visar jag att det är okej att snacka skit om mig också..

inte bra!!

Kommentarer
Postat av: cassandra

jag håller med, hatar sånt. blir så lack på det "/

2009-09-01 @ 22:24:24
Postat av: Mathias

Håller med till 100% !!

2009-09-01 @ 22:57:43
URL: http://kungmatte.blogg.se/
Postat av: best friend

håller med!

2009-09-04 @ 17:37:01
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0