21/9-09

Folk slutar inte att förvåna mig. Och jag vet inte riktigt om det är bra eller
dåligt. I vissa fall så är det klart att det är bra, men jag vet inte riktigt hur
jag ska tolka det nu. Det finns inte så mycket att säga om jag ska vara ärlig,
jag vet inte hur jag ska säga eller agera.

Är det rätt av mig att reagera som jag gör, eller är det bara löjligt?
För mig känns det konstigt. verkligen.

jag går och grubblar på det hela tiden, verkligen hela tiden. Det går inte
att släppa. Jag vet inte vad jag ska säga till de människor, ska jag vara ärlig?
eller inte? Ska jag prata ifrån hjärtat eller hjärnan?

Men de säger ju att tiden läker alla sår,
så det hoppas vi på.

MALMÖ  vann iaf idag med 5-0 :D

Kommentarer
Postat av: best friend

vilket rörigt inlägg, fick ingen riktig klämm på det du ville ha sagt men utifrån det jag läste så är det bäst i alla sammanahang att prata ifrån hjärtat och vara ärlig. take care

2009-09-22 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0