25/9-09

idag så är jag ledig ifrån skolan,
jag har inga lektioner för att min frupp har redan labbat. Så underbart!

Men idag så ska jag jobba istället, på clara. 8-15.30. och jag kommer att
vara så trött på festen ikväll. Men de4t löser nog sig!

syster och Robin åker till Tunisien idag, underbart för dom men inte så underbart
för oss andra. Det är ju skit varmt för de där nere också får vi stå ut med kylan :(
självklart så kommer man ju att sakna dom!

Idag så ska jag ju träffa Crillis också, hur najs är inte det ?! :D känns som att de var
en evighet sedan.

Men nu har jag inte tid att sitta härlängre, nu ska jag gå och käka lite frulle och sen
åka till jobb.

ha en fin dag!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0