5/9-09

Igår efter skolan så åkte jag direkt till Ängelholm.
Jag och josefine skyndade oss efter skolan till tåget,
och självklart så var det fullt på tåget, så vi fick skit
obekväma platser :( .. menmen, efter en och en halv timme så var vi uppe i regniga
Ängelholm hos morfar.
Och det finns verkligen inget bättre än att vara där hemma, äta gott, snacka om precis
allt och lyssna på gamla historier. Det är så mysigt.

Men vi var där bara i en natt, så att idag så var det dags att åka hem igen :(
 Och jag har insett att det finns inget mysigare än att sitta på tåget, när det regnar
jätte mycket ute och man ser hur skånes landksap rullar förbi utanför medans
Lars Winenrbäck och Miss li sjunger en lycklig genom ipoden.
det är verkligen livsglädje.

När jag kom hem så mådde jag inte alls bra, så jag kunde inte träffa Emelie idag :(
aja sånt som händer.. sorry gumman<3

måste bara tillägga att ZLATAN är kung, han är det!
så underbart mål. När man tror att allt hopp är borta
också kommer Zlatan fram och visar varför just han är den
mest älskade fotbollsspelaren.
ussh jag är mållös.. :)

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: E.

Lugnt =)<3

2009-09-06 @ 21:10:28
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0