kvitt kvitt

klockan är egentligen på tok för mycket för att sitta hem,
men så är det ju så att ens första lektion var inställd idag så att man börjar 10 över ett!
och slutar två. haha.

så underbart det är, sitter här med datorn i knäet och har precis läst lite bloggar. åh, jag blir
så sjukt glad över att läsa bloggar. Medans jag läste dessa bloggarna så började fåglarna att kvittra
utanför, så mysigt. Idag kan jag konstatera att det är vår mina vänner!

det är en bra dag idag, började dagen med att stiga upp klockan åtta och plugga. Har pluggat nu i tre timmar,
så skönt det känns. så slipper jag göra det när jag kommer hem!

Men nu ska jag fixa det sista innan skolan kallar!

Ha en fin dag mina vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0