åhyes, ni läser rätt.

Att komma till skolan och känna att det känns bra,
att känna att det inte spelar någon roll att man har världens
jobbigaste dag framför sig, att komma till skolan och känna att
denna dagen kommer att bli underbar. det känns så bra!

Jag älskar att gå till skolan nu, för att där är folk som jag trivs med,
några av mina närmaste vänner går ju där. Att komma in genom
dörren till skolan och se att det är minst en person som ler mot en.
det känns så bra!

Och det är inte bara vännerna som gör att skolan är så bra,
utan det är lärarna också. vi har över lag de bästa lärarna i världen
tror jag. de är skit bra!

ååh,
idag så är jag så glad att jag har min fina skola att gå till.

ha en fin lördag,
det förtjänar ni!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

och jag är så JÄVLA glad att jag har dig! <3

2010-01-16 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0