rätt eller fel?

jag är så fruktanvärt trött på alla lögner som sprider
sig över samhället. trött på att det aldrig är någon
som man stå upp för vad som händer, eller förklara
varför det är som det är..
att lögner kan såra så mycket det visste jag inte.. aldrig.

Jag förstår inte hur man kan stå och ljuga för någon som man älskar,
bara att tänka innan man släger ut sig lögnen att " ja men skit samma hon/han
märker inte om jag ljuger" .. det är sjukt.  hur vågar man.

man kan inte bygga upp något bra på lögner och verkligen inte relationer.
jag vill inte att min värld ska byggas upp med lögner, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du klarar det vännen!

2010-01-11 @ 19:06:34
URL: http://johannarundgren.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du vet vad mitt nummer är! bara ring<3

2010-01-11 @ 19:28:36
Postat av: cassandra

finns för dig <3

2010-01-11 @ 19:47:32
Postat av: Josefine

FINNS HÄR! I RUMMET BREVID!

2010-01-11 @ 21:57:55
Postat av: Maria

Tack för pratstunden häromdagen, kändes jättebra. Allt kommer att lösas sig, det lovar jag. För även när saker är tuffa och jobbiga så kan man veta att livet det går alltid vidare. De som inte förstår att uppskatta en är inte värda ens tid.

2010-01-14 @ 14:01:43
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0