check.

Detta skrev jag precis innan sommaren börjar, och det var det som jag skulle göra under sommaren ;

-många sena nätter
- dricka vin med en nära vän
- springa på stranden, trots att det inte är jätte varmt
- fota ungefär vart jag än går
- jobba
-spara mina pengar till att åka på den roligaste resan jag någonsin har varit på
- gå massor med promenader
- skratta till ett tråkigt skämt tills att jag gråter
- en sommarflört
- och få en puss så att det pirrar i hela magen.
- och sist men inte minst, så ska jag ha fruktansvärt kul vad jag än gör!

Detta har jag gjort hitentills ;


-många sena nätter (x)
- dricka vin med en nära vän ( )
- springa på stranden, trots att det inte är jätte varmt (x)
- fota ungefär vart jag än går (x)
- jobba (x)
-spara mina pengar till att åka på den roligaste resan jag någonsin har varit på ( nästan slutförd )
- gå massor med promenader (x)
- skratta till ett tråkigt skämt tills att jag gråter (x)
- en sommarflört ( hihi, ja okejdå den har jag nog upplevt X)
- och få en puss så att det pirrar i hela magen. (x)
- och sist men inte minst, så ska jag ha fruktansvärt kul vad jag än gör! (x)

Ganska bra skulle jag vela säga ! :D
och bästa av allt är att sommaren inte är slut än.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det som finns kvar löser vi i Grekland <3

2010-07-28 @ 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0