the notebook

Det finns inget vackrare än när en bok verkligen tilltalar en,
när det känns som att tiden stannar när man läser den,
man kopplar bort verkligheten för en stund och beger sig in i en helt annan
värld.
Det finns inget bättre än att göra det. Det är precis det jag gör när jag läser
the notebook, jag har bara sett filmen innan och den är underbar bara i sig,
men boken den är fantastisk. det är den bästa bok som jag någonsin har läst,
jag läser den på engelska just nu och den är inte så svårt att läsa som jag trodde,
kanske för att jag älskar boken.
The notebook bode vara en manual för hur kärlek ska behandlas, och hur känslor
ska behandlas. åååh.

nu ska jag återgå till den världen i 20 minuter till innan Sophia knackar på min dörr.

jag säger det bara, ni måste läsa den boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0