tonårshjärta.

En vän till mig skriver mycket om tonårshjärtan och inte förens idag har jag tänkt på hur skört ett tonårshjärta kan vara.
En bekant till mig har precis fått sitt tonårshjärta förstört, det är både hemskt och tragiskt. och det som förvånar mig är att det är så lätt att förstöra någon annans tonårshjärta. det räcker med en kommentar eller en blick så är det kört. Men en dag mina vänner så växer vi ifrån våra tonårshjärtan och vem vet då blir våra hjärtan kanske större, starkare och mer förståliga. 

Jag sänder en tanke till dig som sitter med ett brustet tonårshjärta. 
alla har vi gått igenom det på något sätt.  


Kommentarer
Postat av: linnéa

du är det finaste jag vet, när allt annat här falsk och fel.



(det är så jag säger det.)

2010-03-02 @ 20:30:12
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0