orkar, varför, kanske & vilja.

jag orkar inte mer falskheten längre,
jag orkar inte med surheten,
och jag orkar sannerligen inte med att folk inte kan vara ärliga.

varför kan du inte bara säga till om jag har gjort fel?
varför kan du inte bara skrika på mig så att jag förstår att något är fel?
varför kan du inte bara höra av dig och säga att du saknar mig?

Kanske för att du inte vill bry dig,
kanske för att dú inte vill svälja din stolthet,
kanske för att jag inte betydde så mycket för dig som jag trodde.

jag vill ha dig som vän,
jag vill kunna ringa dig när som,
jag vill kunna smsa dig när som,
jag vill vara din bästa vän,
men jag vill inte om inte du vill.

jag älskar dig, och vill vara din vän, men frågan är vill du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0