snälla.

jag är så fruktansvärt trött på alla åsikter.
Alla människor ska ha åsikter om allt och alla. Det kvittar vad det handlar om, och det kvittar om de ens har med det att göra ifrån början.
jag blir så trött.

att alla människor ska gå runt och varna en om hur människor kan vara och har varit en gång i tiden. Att man ska behöva gå runt och tro att alla är samma människor som man alltid har varit.
jag blir så trött.

att man inte kan ha någon kompis av ett annat kön utan att fördomarna flödar om att man ska bli tillsammans med han/hon.
Jag tycker bara att det behövs fler som har vänner av ett annat kön. och det tror jag alla andra också tycker, men inte vågar att erkänna det.

En kär vän till mig sa att när allt sånt händer och när alla fördomar flödar så handlar det i grund och botten om avundsjuka.. och jag tror också det.

men snälla ge upp nu, låt mig vara med vem jag vill.
Allt blir så mycket lättare då.

Kommentarer
Postat av: Sophia

att ha en killkompis nära eller inte nära är väl för fan det normalaste som finns? man mår ju psykiskt dåligt om man umgås med tjejer 24/7. tjejer är bara avundsjuka och försöker alltid ligga steget före. killar lever i nuet, och tänker inte så jävla mycket därav är det FANTASTISKT med killkompisar!

2010-05-19 @ 09:30:45
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0