all I need is you. eller inte.

detta inlägg kommer att handla om ganska mycket, så försök att hänga med. eller skit i det.

jag vill börja med att säga att jag har världens bästa vänner just nu, och jag trivs väldigt bra.
jag har vänner som bryr sig om mig, vänner som är ärliga och framförallt så är det människor
som jag verkligen vill umgås med. jag tar inte skit ifrån någon, kanske är den gamla Louise påväg
tillbaka?!

en annan sak som jag har tänkt på nu i helgen..
det är att folk är ärliga, och det uppskattar jag verkligen. jag är en ärlig människa så jag älskar när
folk kan vara ärliga mot mig också. men ibland så undrar jag vad folk tänker, man ska kanske inte vara
ärlig och ta upp allt som händer och man ska kanske inte reagera på allt. jag är själv en människa som
reagerar över mycket och så.. men det har stört mig så fruktansvärt i helgen.

jag vill avsluta inlägget med att skriva om att jag har sjukt mycket att se fram emot.
först Göteborg med fina vänner, Stockholm med julia, julafton och nyår. åh.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Vad ska du göra i Göteborg :O?! :D

2010-11-29 @ 09:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0