för mycket eller för lite. kanske något i mitten?

vart man än går så hör man nästan alltid att folk snackar om självförtroende.
och visst det är viktigt. men jag har aldrig tänkt på det, kanske för att jag har
aldrig själv haft ett bra självförtroende. det finns människor som har för mycket
självförtroende och det finns folk som har för lite. och sen finns det folk som mig,
som har lite sådär mellan-självförtroende. man vet vad man kan och man vet vad man
är bra på. vissa saker tvivlar man på, men man överlever nästan alltid.

först nu har jag börjat känna att jag har ett bra självförtroende. kanske är det för att jag
först nu har accepterat mig själv och hur jag är eller så är det för att jag har världens
bästa vänner. jag tror nog att det är en blandning faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0