sleeeepover.

"du är vacker, du är ledsen, du är arg, du är glad
jag behöver dig i mitt liv - jag menar varje dag
det värmer hela min kropp bara jag får röra dig
jag har inte riktigt förstått det sätt du kan röra mig
men det finns ingen situation du inte är välkommen i
när allt är som jävligast och när allt är komedi
men jag känner detta djupt, så jag vet att jag finns
för jag förknippar nog dig med allt det feta jag minns
om min kärlek någonsin var äkta är det det mellan oss
du lugnar mig totalt och får mig att bränna loss
utan dig så hade inte mitt liv varit detsamma
för varje steg som jag gått har vi ju tagit tillsammans"

jag har lagt upp denna text förr i min blogg och jag lägger nu upp den igen.
varför? för att den är bäst. för att den förgyller mitt liv just nu.

denna helgen har jag hunnit med att..

berätta för en kille att jag ska gifta mig med honom, ha.
haft sleepover med julia och niklas
och nu ska jag snart röra mig in till stan med julia och Sebastian.

jag tror att det blir en bra helg.

Kommentarer
Postat av: julia

<3

2010-11-21 @ 09:17:14
URL: http://casspes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0