grattis fina du.

Det är en mycket speciell person som fyller år idag..
en person som betyder väldigt mycket, men även en person som jag ser upp till väldigt mycket..

Julia, såklart.

Du och jag har varit lite på och av kompisar. Det har varit så att en period så umgås vi jätte mycket och nästa period så pratar vi knappt. under perioden då vi inte snackar så saknar jag dig, jag saknar alla telefon samtal och jag saknar det stödet jag som alltid kan räkna med när jag har dig på min sida. Jag vet om att jag alltid kan vända mig till dig, fast att vi är inne i en av-period. Det är det som är en riktig vän för mig.

Jag vet om att denna dagen är väldigt speciell dag, inte bara för att du fyller 18 och att du och jag ska gå ut tillsammans. Utan för att en väldigt nära och fin släkting gick bort på denna dag. Jag vet om att denna nära och fina släkting tittar på dig nu och är stolt över dig. det är jag övertygad om.

Julia, jag ser upp till dig. jag har försökt att förklara för dig ett  hundra tal gånger om varför jag gör det och hur det känns. men det går inte. men du är bra, du är stark och du är 18 år idag.

grattis fina du, jag kommer alltid att bära med mig minnena med dig. det är något fint!
jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: jullebulle

ÅH, lousie du är så fin! Tack det var underbart skrivet!! nu lägger vi ner "av-stunderna" Jag älskar dig!! <3

2010-10-02 @ 12:50:52
URL: http://casspes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0