varför kan jag aldrig komma på bra rubriker?

Idag har jag haft världens mysigaste dag.
Dagen började med att jag vaknade upp hos en person som betyder väldigt mycket.
Jag fick stressa en del, men fick sjukts till skolan så det var lungt.
Väl i skolan så gick jag på två lektioner, och de gick sjukt snabbt.

Efter skolan så mötte jag upp Anton,
vi tog bussen till ett sjukt mysigt Café på Davidshall. Det blir lätt ett av mina nya
favoritcafeér. När vi var mätta och belåtna så tog vi en runda på stan,
haha gick i diverse inredningsbutiker. Och nu är jag sjukt inspirerad till att göra om
på mitt rum. har en grym idé.

Nu väntas det lite städning, te och Oth. Sen ikväll kommer Julia.
Och vi får väl se vad som händer ikväll.


En bild på mig ifrån Fikan med Anton.

Kommentarer
Postat av: Maria

älskar när dagar bara är så himla positiva! <3

2010-10-08 @ 17:00:32
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0