cheeeeeck helg.

Denna helgen har varit den bästa helgen på väldigt länge. Och det bästa är att det känns som att den har varit jätte lång, helt underbart. Det brukar vara så att tiden går snabbt när man har roligt, men det har verkligen inte denna helgen gjort. Snälla låt alla helger vara som denna.

I fredags så gick jag direkt ifrån skolan till jobb. Det var faktiskt kul att jobba, för att jag har inte jobbat på sjukt länge och insåg att jag hade saknat det. När jag hade jobbat i någon timme så kom josefine och Jimmy och åt med mig. Efter jobb så gick jag och jimmy in tilll stan för att möta upp emelie, och vi fikade och lättade våra hjärtan. så fint. Sedan så blev det bråttom, jag fick skynda mig hem, fixa mig för att sedan åka till finaste maria. Väl där så började vi med att lätta mitt hjärta för andra gången denna dagen. även Caroline och crillis var där. Vi hade världens trevligaste och roligaste förfest. Vi åkte ssedan ifrån Maria för att åka till Jimmy och sedan till ICE. väl på ICE så satt där ett helt gäng med trevliga människor, åhe. det var såå kul och alla var så glada! Sedan begav vi oss till KB.

Lördag.. Började med att jag sov och sov och sov tills josefine väckte mig. Då steg jag upp och började att försöka att återhämta mig och bli människa igen. Sedan så var det dags att ladda om, fixade mig och sedan kom Crillis till mig och vi åkte till Maria. Vi hämtade pizza och käkade tillsammans med Maria, Sanna och Anton. Sedan begav vi oss till Slagt. sååå fin kväll. Vo drack champange (?) och dansade till gamla  klassiker. tack alla fina som gjorde denna kvällen bäst.

Söndag.. Idag så sov jag tills jag vaknade. men var fruktansvärt sliten.. haha! Hade en riktig chilldag här hemma, sedan så gjorde jag vid mig och åkte till Centralen för att möta upp Maria. Tillsammans skulle vi åka till Köpenhamn och se Melissa. åhe, det var underbart. hon är underbar. ååååhe.

Jag säger som Tiffany skulle sagt, jag skulle vela säga att detta är den BÄSTA helgen på länge. haha!

Tack alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0