Jag tar steget ur vår sista dans.

Nu har jag börjat mitt nya liv. I mitt nya liv så ingår detta :

- icke falska människor
- Icke människor som bara kommer när det passar dom
- inga period vänner
- ta det  mesta med en klackspark
- börja att springa en gång i veckan
- blogga lite oftare
- träffa nya människor
- söka lite nya jobb
- ta skolan på allvar
- umgås mer med Emma
- göra saker för att jag själv vill det och inte alla andra

Det låter så sjukt patetiskt att skriva såhär i en blogg, för att typ alla gör det och när man läser det så tänker man ändå " åh, hon kommer aldrig hålla det" . Men denna gången ska jag försöka att hålla det mesta. Och det har redan gått så himla bra.

Dagens låt måste nog ändå vara :
Oskar Linnros - Från och med du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0