påsklov.

jag skulle kunna säga att jag har haft ett helt perfekt lov.

jag har hunnit med :

-att grilla med mina underbara vänner från skolan, det blev en helkväll efter att Johanna, Louise och Josefine hämtade upp mig efter jobb.
-sen har jag träffat min kusin Malin och umgåtts med hennes små knattar en heldag.
-jag har även träffat Emmakusin för en fika på Lilla i solen, första fikan på uteserveringen.
-sen har jag jobbat lite.
-jag har fått somna i min underbara pojkväns famn nästan hela veckan.
-jag har även varit och firat påsk hos min pojkvän.
- jag har suttit på en gräsmatta och snackat om livet med Linnea.
- umgåtts med crillis en eftermiddag.
- umgåtts med Mette och firat henne.
- solat så att jag har fått årets första bränna.
- inte pluggat på hela veckan.
- längtat till Grekland.

jag har världens bästa vänner.


Johanna <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh bästa bästa duu!!!! Du är sååå jäkla bra <3<3

2011-04-23 @ 21:47:12
Postat av: Mustanghack

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-07-27 @ 14:55:11
URL: http://mustanghack.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0