sol, jobb, körkort och livet.

oj nu har det hänt väldigt mycket i mitt liv.

i torsdags tog jag körkort så då körde jag mest bara runt hela dagen och skrattade, det var den sjukaste dagen i mitt liv alltså. helt sjukt och nu är jag så fruktansvärt lycklig!

i fredags så körde ( !!) jag och josefine till skolan, sen åkte vi hem om, åkte sen till körskolan och fikade, sen hämtade vi upp mange och mamma, och sen åkte vi hem till oss. solade lite, sov och sen åkte vi iväg och tränade två (!!) pass, ja ni läste rätt, Louise tränade två pass på en kväll. senare på kvällen, så grillade vi och chillade. somnade riktigt tidigt för att på lördagen så skulle jag upp klockan sju.

lördagen jobbade jag mellan 8-17. gaalet, har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som den dagen alltså. men det gick hur bra som helst och nu kan jag alla rutiner på morgonen. det kan vara bra i och med att jag har fått fler pass på Kniv och gaffel nu, så jag jobbar varje helg, och vart tredje helg börjar jag åtta.
aja, väl efter jobb så cyklade jag hem, duschade, fixade mig, och stack till Mette på kalas. sen hem om och fick sova i en halvtimme för sen skulle jag köra pappa till jobb och sen hem till Mange. där vi badade och somnade tidigt.

i söndags så steg jag upp vid sju, åkte och hämtade pappa på jobb, körde honom hem och åkte sedan till jobb. jag hade tagit Idas pass, så jag skulle jobba mellan 8-12. efter klockan 12 så åkte jag hem och SOOOV, och sen på kvällen så var det söndagsmiddag hemma hos min moster.

och idag, måndag. så har påsklovet börjat, jag har fått mina nya kläder från Hm och jag har legat ute och solat i 4 timmar idag.

sååå fint.

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0