nemo och louise dag.

IDAG är jag ledig. åh fy vad jag uppskattar mina lediga dagar. detta är min enda lediga dag denna veckan.
så att för att fira detta så sov jag och min hund ut idag. sen låg vi i någon timme i sängen och åt godis och läste bloggar. sen steg jag upp, duschade, nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Maggio, och äter frukost och bredvid mig står det en av mina stor koppar med te. för idag hinner jag dricka en STOR kopp te, för jag har ingen tid att passa. jag är allmänt lycklig idag. för att snart får jag min nya dator, min kusin kommer hem och finaste Linnea återvänder från Berlin. och ett till plus, HÖGSKOLAN börjar. shit alltså. nej nu ska jag ringa min morfar.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0