klagetid.

jag är sååå trött på så mycket idag. alltså så galet trött på saker och ting så att nu måste jag bara skriva av mig lite. och KLAGA!

jag förstår inte hur man kan komma in till en lektion i skolan utan att ha med sig penna eller papper. för hur fan ska du kunna anteckna vad läraren säger eller ens hänga med på lektionen. dom som väl har penna och papper med sig, de koncentrerar sig på att skriva av det som står på PP, och alla andra STÖR på lektionen dom koncentrerar sig på att skrika som DJUR. är detta okej? är det okej att bete sig så när man går på gymnasiet, och går i TREAN?!

jag förstår inte heller hur man kan sitta i matsalen och skrika rakt ut, och sen tycka att det är skit kul. att alla i matsalen sitter och kastar mat på varandra och skriker som fan. det är så jäkla najs. jag älskar det.

jag längtar bort ifrån DEN VÄRLDEN.

det har gått så långt att man knappt blir upprörd längre, man bara skrattar, skrattar för att det är så skrattretande. ha ha ha.

Kommentarer
Postat av: fisen

det påminner lite om vittra, haha! och det är bara sorligt att det faktiskt gör det..



puss mitt hjärta, fan vad jag längtar tills imorgon!

2011-02-15 @ 17:54:14
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0