du behöver inte läsa detta.

jag känner mig sårad och jag vet inte vad jag ska göra. jag vet inte om jag ska skriva här på bloggen eller om jag ska skita i det. jag vet inte om jag vill att folk ska läsa mina tankar eller inte. därför skriver jag med en text som är överstruken, för att då får folk själv välja om dom vill läsa det eller inte.

det som sårar mig mest just nu, det är att du har flyttat. att du inte är här, att du inte pratade med mig innan du gjorde det. det sårar mig att jag känner mig ensam och det sårar mig att du växte upp så snabbt, så snabbt så att du flyttade. eller har du ens flyttat, det känns så iaf. jag saknar redan det som vi gjorde här tillsammans, det som fick mig att vara glad, vi bråkade. det gjorde vi. men vi löste det alltid, tillsammans. det sårar mig att folk lägger sig i, att folk som inte vet vad dom pratar om ändå säger sin åsikt. speciellt den person som inte bryr sig, som alltid har snackat skit och som har varit falsk. det gör ont i mig att jag inte vet hur det blir framöver, jag har ingenaning. jag sitter och filosoferar själv, innan var det alltid du och jag som gjorde det tillsammans.

jag är trött på att få skulden för det som jag inte ska ha skulden för, jag är trött på att jag inte kan berätta hur jag länner för jag vet inte om någon kommer att förstå. jag är trött på det. i detta läge som jag är i, så borde jag vara lycklig, le hela tiden och vara positiv. men icke.

jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0