lördageftermiddag.

Just nu så sitter jag här med en kopp te, nrj webradio på högsta volym och snackar lite med sophia.
det är en fin start på dagen, och ja ni som inte får ihop "start på dagen" och min "överskrift" så har jag faktiskt
sovit till klockan ett idag, för att det var någon som höll mig vaken mellan 05.00 - 06.30. fast jag klagar inte, att få prata i telefon och höra hans röst är det bästa som finns just nu.

idag så har jag trotsat vintern lite, då jag har tagit på mig ljusa chinos, ihopp om att det ska bli vår snart. hi.
och idag så kommer Louise och Mette till mig, vi ska äta räkor, bakad potatis och sallad. sen ska vi kolla på film. det kommer att bli en fin dag idag. det vet jag om.

imorgon är det söndag mina vänner, det pirrar i kroppen bara jag tänker på det.

och sist men inte minst så vill jag bara skriva att jag är så glad för att Sophia är min vän, hon är fin, hon ställer upp och hon är framförallt ärlig. <3

ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: fia

amen du är väl en ängel :) Oh herregud vilken gammal bild! Vi måste förnya oss juu =) Åh pirrpirr :* du kan ju hälsa mr.skidåkaren att jag hälsar och om han frågar vem jag är så hitta på något gulligt :) Kram på dig <3

2011-01-29 @ 15:51:42
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0