vi ses aldrig mer.

idag har jag lämnat Kunskaps dörrar för sista gången, aldrig mer lektioner på den skolan, aldrig mer lunch på den skolan och aldrig mer tidiga mornar på den skolan. det är aldrig mer kunskap.

idag gick jag där ifrån med både en lättnad och något som kändes tungt.
jag bestämde mig idag för att börja om på 0. åren på kunskap har vänt mellan att vara jätte bra till att vara mindre bra. jag har haft otroligt bra lärare på den skolan och jag har haft en del fasta vänner på den skolan.

idag när jag gick ut genom dörren från kunskap då lämnade jag alla falska "vänner", alla jobbiga ämnen bakom mig. jag ska nu ta en koll över vilka vänner som verkligen betyder något för mig och vilka vänner som jag betyder något för.

tack för alla år kunskap, tack för allt som du har gett mig!

Kommentarer
Postat av: fia

kände precis samma sak om consensum. börjar också från noll men du kommer alltid vara bredvid mig.

2011-06-18 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0