Alicia + söndagsångest.

idag har jag jobbat med Alicia, och hon klagade på att jag uppdaterar så sällan, så nu ska jag bli mycket bättre på det har jag bestämt mig för.

idag är det en speciell dag, för idag fyller finaste bästa Alicia år, och det firades på jobb med Ballerina, Choklad och presenter. du är bra Alicia! <3

jag hade en riktigt härlig dag igår,
den började med att Mange lyckades väcka mig efter fyra sms och ett inlägg på Facebook ( jag får ju meddelande när någon skriver till mig på Facebook ). Jag steg upp och träffade på mamma som frågade om jag ville med och sola. Så det gjorde vi, och jag fick äntligen lite färg. Sen åkte jag och mamma hem och fixade till oss för att sedan åka ut och shoppa, vi var nog överallt alltså. haha! när jag kom hem så sov jag en timme, packade och åkte till Mange. När jag hade varit där en halvtimme så undrade hans syster om vi hade cider, och det hade josefine hemma, så vi körde hem till mig och hämtade det, kändes sjukt surt att jag hade tagit bussen dit för att sen åka hem igen. haha men det var det värt för Manges systers skull! (:

vi hade världens mysigaste kväll med hundpassning, bada, vin och film.

och nu ligger jag här med den sjukaste söndagsångesten. usch.
för att dämpa ångesten lite så har jag precis gjort en "söndagsångest" -lista på Spotify.
Här är den : söndagsångest. vet inte om den går att trycka på, men det märker vi!

Hoppas att ni har haft en bra helg vänner.
och grattis igen finaste Alicia!! <3

Kommentarer
Postat av: alicia

du e så jävla söt min lilla louise:D

2011-03-28 @ 00:30:15
URL: http://aalmeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0