I'm falling to pieces.

What am I gonna to do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay
And I'm falling to pieces.


jag förstår mig inte riktigt på människor ibland, och dom förstår nog inte sig riktigt på mig. men det är okej.
men hur kan man behandla en människa så som den människan behandlar mig. jag förstår det inte. jag försöker att stå på mig och säga vad jag tycker och tänker, men det känns som att prata med en vägg. en vägg som varken bryr sig eller säger något tillbaka.

jag har sagt vad jag tycker, jag har sagt vad jag tycker om detta, jag har sagt hur jag känner. och nu orkar jag inte mer. jag orkar inte prata om det, jag orkar inte dra upp det. jag vill se framåt, mot solen, mot värmen, mot sommaren utan problem.

du var det som stod mig närmast, du var den jag litade på. det var du som visste allt, det var du som smsade hela tiden, och det var du som ringde och det var du som kände allt på dig när det var något. du visste allt, för ungefär 3 månader sedan. vad hände, varför hände det.

nu sägs det att bollen ligger hos mig. jaha, vad innebär det. att det är jag som ska dra i det, att det är jag som ska förklara mig, att det är jag som har gjort fel. eller.

jag orkar inte med det mer, jag lägger ner. för ett tag.

Kommentarer
Postat av: fia

<3<3<3<<3<3

2011-03-23 @ 17:04:30
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska svara "ja" när jag skriver ett sms: "jag sakar dig! Ska vi ta en kaffe i solen med brillorna på näsan?"

2011-03-24 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0