välkommen febern.

Ja, jag är sjuk. och det suger.

igår när jag kom hem efter att ha kört så kände jag mig riktigt trött, häängig och hade ont i kroppen. kollade febern, och ja jag hade feber. välkommen.

man ska alltid alltid alltid bli sjuk när man inte har tid, VARFÖR?!

Iaf, sov riktigt länge idag. och vaknade upp och mådde lite bättre. Nu har jag suttit och pluggat sedan halv elva idag ( alltså i 3 och en halvtimme) riktigt duktigt av mig. har gjort allt jag ska, förutom Moment 2 i internationell ekonomi.

nu, ska jag gå och sova i någon timme, för att jag är trots allt sjuk. haha!

Ha en fin dag mina vänner.


hittade denna bilden på datorn, GALET, det liknar inte mig.

Kommentarer
Postat av: fia

omg!! jag kommer ihåg den bilden:D:D

2011-03-23 @ 16:40:00
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0