Bingo Rimér..

Mannen, myten och legenden- Bingo Rimér.

Som jag har skrivit innan så fick jag hans bok i födelsedagspresent. jag har velat ha den så sjukt länge!
Jag har inte riktigt vetat så mycket om Bingo innan, utan mest bara tyckt att han är så sjukt snygg och
så sjukt cool. Och nu har jag precis börjat läsa boken, och fullkomligt älskar den. Han är så fruktansvärt
snygg, han har en arbetsglädje som heter duga och en attityd som jag hade kunnat döda för att få.

denna man kan vara den person som inspirerar mig så sjukt justnu, han håller på med nakenbilder, porr och media, han skäms inte för något och står till punkt och pricka för sin hobby.

LÄS BOKEN! den är bäst. den har allt. och det bästa av allt, den charmar en så sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0