En liten snabb uppdatering.

Jag skriver nästan aldrig något på min blogg. Men nu tänkte jag göra det. Det har hänt väldigt mycket denna sommaren, både bra och dåliga saker. Fina Sophia har varit nästan hela sommaren i Malmö! Skeppsbron har varit öppet och klubb f har nästan blivit en ny favorit.
Jag har jobbat ( läs jobbar fortfarande ), jag vill börja skolan igen.
Jag längtar så himla mycket, älskar mitt studentliv. Jag vill börja läsa kurslitteraturen, sitta på massa olika café med mina studiekompisar och ställa klockan tidigt för att gå en hel dag i skolan.
Jag skulle helst av allt vela shoppa en helt ny höstgarderob, för att höstkläder är bäst.
Jag ska börja träna igen ( det är okej att ha ett uppehåll från träningen en hel sommar, det har jag bestämt ).
Och nu när jag ändå skriver så vill jag rekommendera bloggen niotillfem, hon är bäst och jag önskar ibland att jag levde hennes liv.
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0