måndag.

Idag är det måndag, jag brukar i vanliga fall verkligen avsky måndagar, det brukar innebära ångest. Men igår innan jag gick och la mig så bestämde jag mig för att imorgon ska jag göra måndagen till en riktigt fin dag. 
 
Jag har unnat mig själv en sovmorgon idag, jag har jobbat hela helgen och var faktiskt riktigt sliten när jag slutade jobba vid 23 igår, så jag förtjänade en sovmorgon. Jag sov ända till klockan 11 idag, kommer inte ihåg senast jag gjorde det faktiskt. 
 
Denna helgen har jag som sagt jobbat, det har varit kul men man blir ju så trött i huvudet i och med att det är ett nytt jobb med mycket nytt att lära. Att vara " ny på jobbet " är nog det värsta man kan vara alltså, man känner sig hela värdelös, man känner sig ständigt i vägen och man känner sig så dum när man inte kan allt som alla ens kolleger kan. Men jag tror att det blir bättre snart, känner ändå att jag börjar komma in i det nu. Min största rädsla har varit att jag inte skulle kunna göra kaffet rätt, men igår gjorde jag kaffe hela kvällen och det gick över förväntan. Så nu behöver jag inte vara orolig över det. 
 
Helgen har även spenderats med min fina pojkvän, vi har inte hunnit träffas så mycket, men det var ändå så mysigt. I fredags så gick vi och la oss jätte tidigt för att jag skulle upp tidigt och jobba på lördag, och på lördag efter jobb så kom josefine och Carlo hit, så då åt vi med hela familjen. Och igår så började jag jobba 15, så vi åt en långfrukost med mina föräldrar och sen var det dags att börja göra sig i ordning inför jobb. 
 
Denna veckan kommer att bli en bra vecka, jag ska hinna börja med vårt nya grupparbete i skolan, jobba och träffa massor av fina vänner. 
 
Nu ska jag stiga upp från sängen och gå ner och göra mig en stor frukost och börja plugga. 
 
Ha en fin måndag! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Älskar att du börjat skriva istället för bilder :-)
Kram ses på fredag!

2012-11-19 @ 13:14:49
URL: http://www.mmcs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0