mitt liv justnu.

Det var ett bra tag sedan jag skrev något här på bloggen, har inte riktigt prioriterat min blogg. Och jag har inte haft något vettigt att skriva eller några fina bilder. Men jag tänkte iaf skriva en liten uppdatering om mitt liv, kanske inte så intressant att läsa ( då alla som läser min blogg redan känner mig, tror jag? ). 
 
Jobb, jag har fått ett nytt jobb. WIHO! äntligen. Jag har fått jobb på Espresso House inne i stan, så himla kul. Har bara jobbat två gånger än så länge, men fick mitt nya schema idag och det ser lovande ut. Jag ska dessutom jobba hela helgen, spännande. 
 
Skolan den rullar på som vanligt, har precis börjat en ny kurs som heter " särskilda brottstyper ". Den verkar vara väldigt intressant. Annars är det inget nytt inom skolan. 
 
Fredrik, min pojkvän ( äntligen! ). Det är något speciellt med att vara nykär och ha en ny pojkvän. Det är nog världens bästa känsla. Och jag är världens lyckligaste. 
 
Träning, det är jag inte speciellt duktig på justnu. Jag har ingen motivation och jag tycker inte att det är kul. Jag försöker att gå PW någon gång i veckan, sen försöker jag att ha lite vardagsmotion. Jag har bestämt mig för att bara träna ( på gym) när jag känner att jag har motivationen till det, och om det bara är en gång i veckan eller en gång i månaden, så är det okej. 
 
För övrigt så har jag ganska mycket problem med min mage ( igen ). Jag ska ringa läkaren på måndag, måste försöka få bukt med detta nu, orkar inte ha det såhär längre. MEN, jag tror att mycket ligger i att jag äter helt fel ( jag äter nästan ingenting ). Så att nu har jag bestämt mig för att jag ska äta 5 mål om dagen, tror att det kommer att bli mycket bättre med magen då. 
 
Jag har även lovat mig själv att jag ska ta vara på vardagslyxen lite mer, som idag så tappade jag upp ett varmt bad, tände ljus i hela badrummet också hade jag köpt Sofis mode med mig hem, så mysigt. Det behöver inte vara mer än så. 
 
Också är det ju bara drygt en månad kvar tills jag åker till Thailand med finaste människorna. 
 
Ha det så bra! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är lyckliga när du är lycklig ! Älskar dig

2012-11-16 @ 20:36:23
Postat av: Josefine

Bästaste syster <3

2012-11-17 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0