denna veckans träning,

Denna veckan har jag nästan hållt de målen jag satte upp förra veckan ( att jag skulle börja göra magövningar varje kväll, samt ta mig till gymmet ). Det där med magövningarna har jag hållt 5 av 7 dagar. Annars har jag tränat : 
 
- onsdag : Gymmet 1 timme, sprang 15 minuter, tränade även ben och armar 
- Torsdag : Gymmet 1 timme, sprang 15 minuter, tränade även mage och rygg. 
 
Till nästa vecka ska jag försöka att gå ut och gå samt ta mig till gymmet några dagar! 
 
( Jag hade ingen träningsbild från denna veckan då jag har fått ny mobil och nästan alla mina bilder försvann, så ni får en bild på hur jag ser ut när jag skriver detta inlägg istället. ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0