idag känner jag för att skriva igen,

idag vaknade jag av att regnet piskade mot mitt fönster, det blåste enormt mycket. Detta fick mig att inse att idag ska jag skippa träningen, ligga kvar under mitt varma täcke, lyssna på Ron pope och skriva ett inlägg på bloggen. ( det är okej att skippa träningen årets första riktiga höstdag!
 
Jag har tänkt på en sak väldigt mycket den senaste tiden, vi lever i en värld där man är så otroligt egoistisk. Man tänker mest på sig själv, på att man själv har det bra och man tänker ibland inte alls på att det finns andra i denna världen som också kan må dåligt. Jag säger inte att alla är så, men det är en period nu där jag verkligen har uplevt detta. Det är hemskt. Man ska tänka på sig själv, man ska kunna prata om sig själv, men ibland måste man tänka på andra och finnas där för andra. Så snälla vänner, tänk på era medmänniskor, finns där för dom och bäst av allt var nära de människor du älskar. var de, snälla. 
 
Nu ska jag snart stiga upp, göra mig en stoooor frukost, fortsätta lyssna på Ron Pope och tända massa ljus. ( sen ska jag njuta av tanken att det är lördag imorgon, och att jag får träffa den personen jag saknar mest justnu.
 
Ha en fin dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0